Dolazak u bazu
Stigao je dugo očekivani trenutak kada počinje vaše krstarenje na unajmljenom plovilu. Sa sobom svakako trebate imati ugovor o najmu plovila, voucher za preuzimanje plovila, skipersku dozvolu i VHF dozvolu, te osobnu dokumentaciju. Također je vrlo bitno da unaprijed najavite vrijeme vašeg dolaska u bazu, kako bismo pokušali prilagoditi vrijeme primopredaje plovila. Regularni check in je predviđen od 16:00 h. Po dolasku u charter bazu, prvo odlazite do ureda od charter firme u kojem se rješava posljednja papirologija. Trebate pokazati original skipersku dozvolu i VHF, preuzeti ovjerenu listu putnika i platiti sigurnosni deposit ili ako postoji mogućnost platiti osiguranje sigurnosnog deposita. Ako ste stigli autom osoblje u bazi će vam pomoći u pronalasku parkirnog mjesta.
Preuzimanje plovila
Kada ste odradili papirologiju u uredu, s jednim djelatnikom odlazite na plovilo. Zajedno vršite kontrolu inventara prema inventurnoj listi kao i ispravnost jahte za iznajmljivanje i njezine opreme. Budite temeljiti, kako bi se eventualni nedostaci ili problemi riješili prije isplovljavanja, da kasnije ne prouzroče neželjene poteškoće ili nesporazume. Ako je sve u redu, obje strane potpisuju inventarnu listu i možete isploviti na krstarenje. Tijekom najma brodice na raspolaganju su vam kontakti za tehničku podršku i eventualne intervencije. Svaki eventualni problem, oštećenje ili kvar na plovilu, mora se odmah prijaviti odgovornoj osobi.
Vraćanje plovila
Povratak s krstarenja u bazu se preporučuje dan ranije u poslijepodnevnim satima. Check out se obavlja u petak popodne ili u subotu ujutro. Svakako napunite tankove vode i goriva prije ove procedure. Na check out- u opet prolazite kontrolu plovila prema inventarnoj listi i stanje bi trebalo biti isto kao kod preuzimanja plovila. U slučaju nedostataka, oštećenja ili eventualnih problema tijekom charter plovidbe, bitno je sve pismeno navesti u inventarnoj listi. Tada opet obje strane potpisuju listu.