OPĆI UVJETI NAJMA (ACB)

2015.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

ADRIATIC CHALLENGE d.o.o. (u tekstu: AC) temeljem općih uvjeta poslovanja kao i ugovora o pružanju usluge smještaja na plovilu osigurava klijentu višednevni smještaj na plovilima prilagođenima za prijevoz osoba na krstarenjima, te jamči za tehničku osposobljenost i dobre uvjete svih brodova na kojima se za klijenta osigurava smještaj.

Osoba koja potvrdi rezervaciju ili izvrši uplatu predujma (u tekstu: klijent) uspostavlja pravni odnos s AC, i potvrđuje da pristaje na opće uvjete poslovanja. Sve opisano u ovim općim uvjetima poslovanja predstavlja pravnu obvezu kako klijenta tako i AC-a. Ovi uvjeti su temelj za rješavanje bilo kakvih sporova do kojih eventualno može doći između klijenta i AC-a.

CIJENA I UVJETI PLAĆANJA

Cijene smještaja se objavljuju u EUR-ima, u trenutno važećem AC-ovom cjeniku. Prilikom naplate usluge za izračun se koristi srednji tečaj HNB-a na dan izvršenja usluge i uključuju važeću stopu poreza na dodanu vrijednost. AC zadržava pravo izmjene cjenika bez prethodne najave.

Utvrđene cijene uključuju tehnički osposobljena, čista plovila sa punim rezervoarom goriva, smještaj na brodu i korištenje njegove opreme, obvezno i kasko osiguranje plovila, osiguranje posade broda od nesreće, sidrište u matičnoj marini, dozvolu za plovidbu u RH, koncesijsko odobrenje za plovilo.

Utvrđene cijene ne uključuju troškove sidrišta i takse u drugim marinama za vrijeme trajanja smještaja, troškove goriva i drugih potrebitosti, parking auta i zdravstveno osiguranje za posadu broda.

Da bi se konačno potvrdila rezervacija smještaja, klijent mora uplatiti predujam u iznosu od 50% od ukupnog iznosa ugovorene cijene. Preostali iznos do ukupnog iznosa naknade klijent je obvezan uplatiti najkasnije 60 dana prije dana planiranog ukrcaja.

Ukrcaj klijenta na plovilo i preuzimanje plovila od strane klijenta može se obaviti samo pod uvjetom da su sve nužne uplate pravilno izvršene.

PROMJENE I OTKAZ REZERVACIJE

U slučaju da klijent želi promijeniti uvjete smještaja ili otkazati uslugu smještaja, isto mora napraviti u pismenom obliku (e-mail, fax-poruka, ili poštom).

Ukoliko klijent otkaže uslugu smještaja u pisanom obliku AC ostvaruje pravo na obračun troškova otkaza koji se obračunavaju kako slijedi:

- Za slučaj otkaza do 60 dana prije datuma predviđenog za ukrcaj, AC će naplatiti 50 % utvrđene cijene,

- Za slučaj otkaza u roku kraćem od 60 dana prije datuma predviđenog za ukrcaj, AC će naplatiti 100 % utvrđene cijene,

- Za slučaj otkaza nakon ukrcaja, AC će zadržati 100 % utvrđene cijene te će klijentu naplatiti sve troškove proizišle zbog otkaza.

 

Ukoliko u slučaju otkaza klijent uspije pronaći zamjenskog klijenta, koji je voljan umjesto njega koristiti ugovorene usluge smještaja, AC ima pravo naplatiti administrativne i manipulativne troškove uzrokovane zamjenom.

Ukoliko je do otkaza došlo zbog objektivnih razloga na strani klijenta (smrt u obitelji, ozbiljna ozljeda), AC nije u obvezi izvršiti povrat uplaćenog iznosa, ali će organizirati smještaj na drugom adekvatnom plovilu za slijedeći prikladan datum ili za slijedeću sezonu.

AC ne odgovara za bilo kakve štete u slučaju promjena ili otkaza koji su proizišli zbog više sile ili sile prirode (rat, pobune, štrajkovi, teroristički čin, izvanredni sanitarni uvjeti, prirodne katastrofe, intervencije nadležnih vlasti i sl.)

UKRCAJ NA PLOVILO (PRIJAVA CHECK-IN)

AC se obvezuje organizirati klijentu smještaj na tehnički osposobljenom, potpuno opremljenom plovilu sa punim spremnikom goriva, koji ujedno mora biti čist, uredan i spreman za plovidbu.

Tijekom preuzimanja plovila, klijent mora napraviti temeljit pregled plovila. Potpisom Check-in liste Klijent potvrđuje postojeće stanje plovila i opreme, uključujući i podvodni dio plovila.

Klijent je dužan u trenutku chek-ina kod AC položiti obvezatni novčani iznos na ime pologa u svrhu osiguranja eventualnih gubitaka ili šteta koje mogu nastati tijekom boravka klijenta na plovilu a nisu pokriveni policom osiguranja.

Polog se mora platiti u gotovini, putem bianco slipa s otiskom kreditne kartice klijenta ili post aparat kojim se automatski radi predautorizacija.

Polog se vraća klijentu u cijelosti nakon što predstavnik AC-a utvrdi da je iskrcaj obavljen u ugovoreno vrijeme i na ugovorenom mjestu, te da je plovilo u urednom stanju i neoštećeno, sa punim spremnikom goriva i pod uvjetom da skiper potpiše chec-out listu koja u sebi sadrži izjavu kojom jamči da tijekom boravka klijenta na plovilu nisu nastala oštećenja na plovilu i/ili njegovoj opremi, kao ni do gubitka dijelova plovila, niti događaji temeljem kojih bi mogla nastati potraživanja trećih osoba.

U slučaju da se utvrdi da je tijekom boravka na plovilu uslijed namjere, nemara ili krajnje nepažnje klijenta ili osobe za koju je odgovoran došlo do štete na plovilu, klijent snosi punu odgovornost za nastalu štetu uključivo i štetu zbog izgubljene dobiti.

Kod šteta koje su pokrivene policom osiguranja, a iznos popravka premašuje iznos depozita, AC će zadržati cijeli depozit i klijentu izdati odgovarajući račun.

U slučaju da se klijent, bez prethodne obavijesti, ne ukrca na plovilo u roku od 24 sata od ugovorenog vremena ukrcaja, AC je ovlašten jednostrano otkazati ugovor, a klijent nema pravo na bilo kakve odštetne zahtjeve prema AC-u.

Ukoliko AC iz bilo kojih razloga nije u mogućnosti osigurati ukrcaj klijentu u ugovoreno vrijeme na ugovorenom mjestu, AC ima vremenski rok od 24.00 sata da osigura klijentu smještaj na drugom brodu sličnih karakteristika. Ukoliko AC ne uspije klijentu osigurati drugi smještaj u naknadnom roku, klijent je ovlašten raskinuti ugovor, te ima pravo na potpuni povrat iznosa uplaćenih AC-u. U slučaju da klijent odluči pričekati zamjensko plovilo izvan naknadno ugovorenog roka od 24.00 sata ima pravo potraživati iznos jednak cijeni smještaja za onaj broj dana koliko je kasnio ukrcaj.

AC-ova odgovornost za bilo koji iznos veći od ugovorene cijene smještaja kao i za bilo koji drugi zahtjev klijenta za naknadom štete, je isključena.

Prilikom ukrcaja na plovilo (prijave; check-in), klijent se obvezuje pažljivo provjeriti opće stanje plovila i njegove opreme, te utvrditi da li je stvarno stanje inventara i opreme u skladu s postojećom primopredajnom listom (check-in listom). Eventualni prigovori na stanje plovila i/ili opreme klijent je obvezan podnijeti u pisanom obliku isključivo prije početka putovanja.

Klijent nema pravo na bilo kakva potraživanja sa osnova naknade štete i umanjenja cijene u slučaju eventualnih prikrivenih manjkavosti i nedostataka plovila i/ili opreme koji AC prilikom ukrcaja i pri redovitom održavanju nisu mogli biti poznati, kao i nedostatka i kvarova koji nastanu nakon ukrcaja klijenta, a koje AC nije mogao predvidjeti niti spriječiti.

Prilikom ukrcaja klijenta plovilo je opremljeno sa svim važećim dokumentima (dozvola, prijava, koncesija…) kao i ostalim prilozima iz brodske fascikle (popis lučkih kapetanija, benzinskih crpki i sl.) Klijent se obvezuje sa gore navedenim dokumentima postupati s osobitom pažnjom i vratiti iste AC-u prilikom odjave (check-out). Eventualni prigovor na zaprimljenu dokumentaciju klijent je obvezan podnijeti u pisanom obliku isključivo prije početka putovanja.

U slučaju da klijent zagubi ili ošteti preuzetu dokumentaciju ili neki njeni dio, isti je dužan na ime ugovorne kazne podmiriti iznosi od 500,00 Eura, a koji iznos će biti obračunat prema srednjem tečaju HNB-a na dan uplate.

POVRAT PLOVILA ( ODJAVA CHECK-OUT )

Klijent se obvezuje obaviti iskrcaj u ugovoreno vrijeme najkasnije do 09,00 sati zadnjeg dana predviđenog boravka, u ugovorom utvrđenoj odredišnoj luci, plovilo mora biti uredno i čisto, s punim spremnikom goriva, spremno za daljnju plovidbu, odnosno u istom stanju kakvom je bio prilikom ukrcaja. Klijent se obvezuje iznijeti svoje smeće sa plovila te ga baciti na propisano mjesto za smeće u marini.

Ukoliko tijekom putovanja iz bilo kojeg razloga daljnja plovidba nije moguća i/ili je prekoračenje ugovorenog termina povratka neizbježno, zbog dobivanja daljnjih uputa mora se obavijestiti voditelj baze i AC. Nepovoljni vremenski uvjeti ne mogu biti opravdanje za prekoračenje ugovorenog termina povratka.

U slučaju eventualnog zakašnjenja, klijent jamči da će za svako zakašnjenje do 12 sati platiti dodatnih 10% od ukupne cijene smještaja za svaki sat zakašnjenja. Za slučaj zakašnjenja preko 12 sati, od ugovorenog sata povratka, klijent plaća dnevnu cijenu smještaja za svaki slijedeći započeti kalendarski dan. Sve troškove proizišle zbog prekoračenja roka odjave snosi klijent. Odstupanja od ovog pravila su moguća, ali samo u uz izričitu suglasnost AC-a i klijenta.

U slučaju da se povrat broda izvrši u neku drugu luku a ne onu koja je ugovorena kao odredišna luka, klijent je obvezan platiti sve troškove premještanja plovila do ugovorene odredišne luke, propisanu kaznu za zakašnjenje ako je do njega došlo, kao i naknadu za sva oštećenja koja nisu pokrivena policom osiguranja, a koja su se eventualno dogodila tijekom premještanja.

AC zadržava pravo odmah sve nastale troškove zbog zakašnjenja ili premještaja plovila naplatiti prvenstveno iz pologa. U slučaju da troškovi premašuju uplaćeni polog klijent se obvezuje odmah uplatiti razliku troškova.

Prilikom iskrcaja, AC-ov predstavnik zajedno s klijentom provjerava opće stanje plovila i opreme, te ih zatim zajedno u AC uredu uspoređuju sa primopredajnom listom sačinjenom kod ukrcaja (check-in listom). U slučaju utvrđenja postojana određenih nedostataka na plovilu AC-ov predstavnik i klijent se obvezuju utvrditi odgovornost za svaki pojedini nedostatak.

Klijent se obvezuje prijaviti predstavniku AC sve eventualne nedostatke i oštećenja. Ukoliko su oštećenja nastala na podvodnom dijelu plovila ili postoji sumnja da se takva šteta dogodila, potrebno je izvršiti detaljan pregled plovila angažiranjem ronioca ili dizalice. O načinu na koji će se pregled obaviti odlučuje AC, a troškove postupka snosi klijent.

Ukoliko bi klijent pokušao prikriti štetu ili gubitak koji mu je bio poznat ili morao biti poznat upotrebom pažnje koja se uobičajeno zahtjeva pri upotrebi plovila, a koji su se dogodili za vrijeme smještaja, dužan je platiti kaznu u iznosu od 500,00 EUR prema srednjem tečaju HNB-a na dan uplate, te u cijelosti naknaditi nastalu štetu.

AC će izvršiti naplatu usluge dopune goriva u iznosu od 50,00Eura, a koji iznos će biti obračunat prema srednjem tečaju HNB-a na dan uplate kao i naplatu goriva koje nedostaje u slučaju da prilikom iskrcaja spremnici goriva ne budu puni sukladno primopredajnoj listi kod ukrcaja.

Klijent se obvezuje i izjavljuje da:

- će AC-u najkasnije 1 tjedan prije ukrcaja dostaviti AC listu putnika (crew–list) s punim imenima, adresama, datumima i mjestom rođenja, državljanstvom, te vrstom i brojem važeće identifikacijske isprave, a za skipera još i broj važeće plovidbene dozvole;

- će posjedovati valjane putne isprave. Troškove gubitka i krađe dokumenata tijekom putovanja snosi sam klijent;

- će proučiti pisanu dokumentaciju koja je pripremljena na plovilu;

- će savjesno i pažljivo rukovati plovilom, inventarom i opremom, a posebice da neće upravljati plovilom pod utjecajem alkohola ili narkotika, te da će se ponašati odgovorno u svakom pogledu;

- će se plovidba odvijati unutar granica teritorijalnog mora RH. Napuštanje teritorijalnih voda RH dopušteno je samo uz prethodno pribavljenu pisanu suglasnost AC-a;

- će ploviti samo po sigurnim vremenskim uvjetima i pri dobroj vidljivosti, te da će izbjegavati naročito opasna područja;

- će prilagoditi plovidbu vremenskim uvjetima kao i sposobnosti posade, te neće dopustiti nepotrebno opterećenje jarbola, jedara i konopa;

- neće napuštati luku ili sidrište ukoliko plovilo ili neki dio opreme bitan za sigurnost same plovidbe nije u funkciji;

- neće napustiti luku ukoliko su lučke vlasti zabranile plovidbu, odnosno izdale zabranu o isplovljavanju, te u slučaju nedovoljnih zaliha goriva;

- neće koristiti plovilo u komercijalne svrhe (prijevoz osoba i stvari za naknadu), profesionalni ribolov, školu jedrenja ili slične aktivnosti;

- neće na plovilo ukrcati veći broj osoba od broja osoba za koliko je plovilo predviđeno, te da na plovilu neće boraviti osobe koje nisu navedene u popisu putnika;

- neće sudjelovati u regatama ili utrkama bez prethodno pribavljene pisane suglasnosti AC-a;

- neće tegliti drugo plovilo, te da će poduzeti sve preventivne mjere s ciljem izbjegavanja potrebe da se brod na kojem je smješten tegli;

- pristaje na raskid ugovora ukoliko se ustanovi da je bilo koji član posade ili putnik prekršio važeći propis i/ili zakon RH, te da AC može slobodno raspolagati plovilom, a klijent ostaje bez prava na bilo kakvu naknadu. AC se oslobađa bilo koje vrste odgovornosti u odnosu na državne vlasti, klijent preuzima potpunu odgovornost za počinjene prekršaje i/ili kaznena djela a koja je počinio klijent ili osoba na plovilu;

 

 

- će preuzeti odgovornost i nadoknaditi sve troškove AC-u, za koje bi se ispostavilo da su uzrokovani radnjama i propustima klijenta ili osobe za koju on odgovara, a za koje AC odgovara trećoj strani;

- je upoznat s činjenicom da odgovornost za kršenje odredbi o plovidbi ili drugih propisa i pravila, koji su počinjeni za vrijeme trajanja ugovora ne prestaju prestankom ugovora ili samog smještaja;

- će u slučaju havarije plovila, nesreće ili u slučaju lomova, zabilježiti tijek događaja, odmah obavijestiti AC, podnijeti prijavu o pomorskoj nesreći najbližoj lučkoj kapetaniji, te tražiti ovjeru od strane lučkog kapetana, liječnika ili nadležnog tijela o tome;

- će u slučaju bilo kvara broda ili brodske opreme nastalog uslijed prirodnog trošenja plovila/opreme odmah obavijestiti AC. AC se obvezuje otkloniti kvar u roku od 24 sata od primitka obavijesti. Ukoliko AC otkloni kvar u roku od 24 sata klijent nema pravo na naknadu. Brojevi telefona za hitne slučajeve radi izvješćivanja o kvaru su pohranjeni u dokumentaciji broda;

- će nadoknaditi svaku štetu nastalu nesavjesnim radnjama i propustima, a koju štetu ne pokriva osiguranje i za koju štetu AC odgovara trećim osobama;

- u slučaju nestanka broda ili njegove opreme, nesposobnosti plovila za plovidbu, oduzimanja plovila ili mjera zabrane plovidbe od strane državnih vlasti ili trećih osoba, klijent mora odmah izvijestiti nadležna tijela i AC, te zatražiti kopiju policijskog izvješća;

- će preuzeti potpunu odgovornost u slučaju pljenidbe plovila od strane nadležnih tijela, a zbog neodgovarajućih ili ilegalnih radnji (komercijalno ribarenje, vađenje antikviteta s morskog dna…) poduzetih za vrijeme boravka klijenta na plovilu;

- odgovara za slučaj zagađenja mora prilikom punjenja spremnika goriva ili odlaganja smeća i otpada izvan propisanih mjesta;

- će provjeravati razinu ulja u motoru svaki dan. Klijent odgovara za sve štete ili gubitke koji budu uzrokovani zbog nedostatka ulja u motoru;

- će male kućne ljubimce (pse, mačke, itd.) ukrcati na plovilo samo uz prethodnu suglasnost AC-a. Nije dopušteno unositi nikakve životinje na brod bez prethodnog dogovora;

- odgovara za sve radnje i propuste osoba koje su prema prijavljenoj listi putnika nalaze na plovilu kao i za radnje svih onih koji se zateknu na plovilu dozvolom klijenta, a nisu prijavljeni AC-u.

 

Svu materijalnu i kaznenu odgovornost za postupanje suprotno utvrđenim obvezama snosi isključivo klijent.

AC zadržava pravo svu štetu pretrpljenu povredom gore specificiranih obveza naplatiti iz uplaćenog pologa. U slučaju da polog ne pokriva svu pretrpljenu štetu, klijent osobno odgovara za razliku između stvarne štete i iznosa uplaćenog/iskorištenog pologa.

OBVEZE ZAPOVJEDNIKA PLOVILA

Klijent koji preuzima obveze zapovjednika plovila mora imati potrebna pomorska znanja i vještine, te valjanu dozvolu za upravljanje plovilom na otvorenom moru, kao i potvrdu o položenom ispitu o rukovanju GMDSS radio postajom. Ukoliko klijent ne posjeduje tražene isprave, znanja i vještine, obvezuje se da će voditi brigu o tome da plovilom upravlja isključivo putnik koji ih ima.

AC može zatražiti od klijenta ili od osobe koju je odredio za zapovjednika da u prisutnosti AC predstavnika plovidbom na moru demonstrira svoja znanja i vještine. Vrijeme utrošeno na stručno testiranje je uključeno u vrijeme smještaja na plovilu.

Ukoliko prilikom testiranja predstavnik AC utvrdi da klijent, odnosno zapovjednik predložen od strane klijenta nema dovoljno znanja, iskustva i/ili valjane dozvole za plovidbu AC će priključiti posadi službenog skipera uz nadoplatu u skladu sa cjenikom. Ukoliko klijent ne prihvati dodijeljenog mu skipera AC ima pravo zabraniti isplovljenje plovila, raskinuti ugovor, te u cijelosti zadržati uplaćeni iznos. Klijent u tom slučaju ne ostvaruje prava sa osnova naknade štete.

Ukoliko klijent zna unaprijed da će trebati usluge skipera, dužan je o tome obavijestiti osoblje AC prilikom prijave rezervacije.

OSIGURANJE PLOVILA

Plovilo je osigurano za štete uzrokovane trećim osobama te od odgovornosti treće osobe (obvezno osiguranje). Plovilo je također i kasko osigurano u prijavljenoj vrijednosti plovila za rizike prema polici osiguranja. Kasko osiguranje pokriva štete preko iznosa pologa, ali ne i štete prouzročene namjerno ili iz grube nepažnje.

AC nije odgovoran za gubitak i/ili oštećenje imovine klijenta i ostalih putnika, članova posade, te tuđe imovine odložene i čuvane na plovilu, operativnom vozilu ili uredu AC. Uplatom potrebne akontacije i prihvaćanjem općih uvjeta klijent se odriče svih zahtjeva za naknadom štete u odnosu na AC, a povezanih sa gubicima i/ili oštećenjima osobne i/ili tuđe imovine.

Sva oštećenja i/ili gubitci moraju biti prijavljena AC-u odmah po nastanku. U slučaju havarija kao i kod sudjelovanja više plovila potrebno je prijaviti slučaj i nadležnoj lučkoj kapetaniji te zatražiti od njih odgovarajuću dokumentaciju koja će biti predana osiguravatelju.

Štete pokrivene policom osiguranja, a koje nisu bile odmah prijavljene AC, nadležnim tijelima odnosno osiguravatelju, te za koji nije dostavljena sva potrebna dokumentacija neće biti priznate u skladu sa uvjetima osiguranja, te za njih u tim slučajevima u punom iznosu odgovara isključivo i osobno klijent.

Kod oštećenja plovila pokrivenih policom osiguranja klijent je dužan snositi troškove u skladu s postojećim uvjetima kasko osiguranja, samo do visine iznosa depozita. Troškove svih oštećenja plovila i/ili opreme izazvane namjerom ili grubom nepažnjom klijenta ili osobe za koju odgovara i/ili gubitkom jednog ili više dijelova opreme snosi klijent u punom iznosu.

Jedra nisu osigurana, troškove izazvane oštećenjem jedara snosi klijent. Odgovornost klijenta je isključena jedino u slučaju prirodnog trošenja jedara ili u slučaju oštećenja jedara izazvanih lomom jarbola.

Oštećenja motora i svi drugi mogući troškovi prouzročeni nedostatkom ulja u motoru, nisu pokrivena osiguranjem i za njih je u potpunosti odgovoran klijent.

ŠTETE NASTALE ZA VRIJEME BORAVKA KLIJENTA NA PLOVILU

Sve štete ili nedostatke koji su nastali ili su se pojavili za vrijeme boravka klijenta na plovilu, a koji nisu povezani sa amortizacijom plovila, pokriva klijent. Prije samog popravka ili nabave klijent je dužan odmah kontaktirati AC i postići sporazum sa AC-om o tehničkoj opravdanosti potrebnog popravka i načinu naplate štete.

Sve štete ili nedostatke koji su nastali ili su se pojavili za vrijeme boravka klijenta na plovilu, a koji su rezultat istrošenosti broda, pokriva AC. Prije samog popravka klijent se mora dogovoriti sa AC-om oko tehničke i financijske opravdanosti potrebnog popravka. Klijent plaća račun na licu mjesta, te se obvezuje sačuvati isti, kako bi mu bio u cijelosti refundiran prilikom iskrcaj.

Klijent se obvezuje izvijestiti AC o svim lomovima, oštećenjima i disfunkciji, odmah po njihovom nastanku i bez obzira na uzrok. Ukoliko AC nije u mogućnosti doći i odmah otkloniti nastala oštećenja, AC će osobno ili uputiti klijenta da angažira treću osobu radi otklanjanja nastalih oštećenja. Prije nego što treća strana izvrši popravak AC mora potvrditi način izvršenja popravka kao i cijenu. Nakon što AC izvrši potvrdu, odnosno izjavi suglasnost za dogovoreni način popravka i cijenu klijent je ovlašten podmiriti u ime AC-a račun za izvršene usluge popravka. Klijent je dužan sačuvati plaćeni račun. U slučaju da je do loma, oštećenja ili kvara došlo zbog starosti ili istrošenosti plovila AC se obvezuje pri primitku računa refundirati plaćeni iznos klijentu.

Neovlašteni popravci i zamjene dijelova ugrađenih tijekom neovlaštenog popravka će biti obavljeni na račun klijenta.

FOTOGRAFIJE

Uplatom predujma klijent i/ili posrednik potvrđuje da su sve fotografije AC plovila i osoba koje su se zatekla na plovilima u trenutku nastanka fotografije vlasništvo AC-a, te da ih isti smije neograničeno koristiti u promotivne svrhe. Klijent i/ili posrednik nema pravo potraživati bilo kakvu imovinsku i/ili neimovinsku naknadu prema AC-u sa osnova autorskih i/ili drugih srodnih prava.

PRITUŽBE

Svaki klijent ima pravo pritužbe ukoliko smatra da je usluga AC-a bile nepotpuna i/ili nekvalitetno ispunjena. Klijent može zahtijevati razmjernu odštetu jedino u slučaju da prilikom iskrcaj podnese pismenu pritužbu, te priloži svu pripadajuću dokumentaciju. Pritužba treba biti u pismenom obliku predana najkasnije prilikom odjave i obostrano potpisana od strane klijenta i AC predstavnika jer u suprotnom klijent gubi prava sa osnova prigovora na uslugu. Naknadno zaprimljene, te nepotpuno dokumentirane pritužbe AC neće uzeti u razmatranje.

AC mora odgovoriti na zaprimljenu pritužbu pisanim rješenjem u roku od 14 dana od dana zaprimanja iste. AC ima pravo odgoditi donošenje rješenja za još najviše 14 dana zbog prikupljanja informacija i provjera navoda pritužbe kod osoba direktno ili indirektno umiješanih u pritužbu.

Najviša nadoknada po pritužbi može doseći iznos reklamiranog dijela usluge, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao niti cjelokupni iznos naknade za smještaj. Isključuje se pravo klijenta na naknadu bilo kojeg oblika nematerijalne štete ukoliko ista nije uzrokovana namjerom AC-a.

PRAVNI UVIJETI

Ukoliko klijent nije zadovoljan rješenjem AC-a, te sa AC-om nije u mogućnosti pronaći mirno i sporazumno rješenje, ima pravo pokrenuti sudski postupak. Za sve eventualne sporove koji ne budu riješeni mirnim putem mjesno je nadležan stvarno nadležni sud u Zadru. Ugovara se primjena hrvatskog prava.

Svaka promjena i dodatak ovim općim uvjetima poslovanja valjani su samo ukoliko su u pismenom obliku i ukoliko su izraz dogovora među strankama.

Adriatic Challenge putnička agencija d.o.o.

 

Mjesto: ,


Podijeli ovo plovilo sa svojim prijateljima



+ 0 recenzija  0 recenzija  |  Napišite recenziju




Extra popust   Extra popust

jedrilica Oceanis 48 Kaštela Hrvatska
25%
Oceanis 48 2017
18.05.2024 - 25.05.2024
Ležaji: 8+2
4.491€ 3.368€/ tjedan
per person 337€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: Kaštela
jedrilica Oceanis 48 Kaštela Hrvatska
25%
Oceanis 48 2017
11.05.2024 - 18.05.2024
Ležaji: 8+2
3.591€ 2.693€/ tjedan
per person 269€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: Kaštela
katamaran Dufour 48 Catamaran PAROS Grčka
30%
Dufour 48 Catamaran 2020
25.05.2024 - 01.06.2024
Ležaji: 8
9.990€ 6.993€/ tjedan
per person 874€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: PAROS

Blog   Zadnje vijesti

14.12.2023
Yacht Rent nositelj je Yacht Pool certifikata što predstavlja jamstvo dobrih poslovnih rezultata. Nositelji ovog certifikata, kao preduv ...
21.03.2023
Prvo što trebate odlučiti jest trebate li doista angažirati tvrtku za prijevoz. Možda samo želite premjestiti svoju jahtu na kratku udaljenost, možda u susjednu zemlju.
29.12.2022
Možda razmišljate o kupnji ili najmu čamca kako biste otkrili skrivene destinacije duž obale. Možda želite krstariti s prijateljima ...
“Evo samo da se javim jucer smo preuzeli brod i sve je super ...”
person Zoran Jelenovic
Lagoon 400 S2
2023-08-19
Mjesto: Pula
“Brod je dobar, sportski, brz i preporucio bih ga nekoj ekipi koje takvu vrstu plovidbe vole. Sobe su male a WC su premali za katamaran.”
person Edin Mesic
Excess 12
2020-08-01
Mjesto: Pula
“Od srce preporučamo prekrasne i dobro opremljene brodove Yacht renta za jedrenje po najljepšem moru na svijetu ...”
person Andrija Stojanovic
Bavaria 39 Cruiser
2020-08-01
Mjesto: Primošten