Fabrizio Plazzotta Oceanis 393

Vidi original “ Mali prikaz praznika Brod Chris-tina je prekrasan i opremljen / oceanis clipper 393 /. The16. kolovoza krenuli smo iz ACI marine u * Trogiru * za * Å ibenk *.Prekrasna križna plovidba s prosjekom od 6 čvorova. Prebacivanje izmeđuotoci zaustavili smo se u uvali južno od otoka * Zlarin * za jedankupatilo, sat vremena kasnije smo otišli i nastavili našplovidba do * Å ibenk * gdje smo pristali u kasnim poslijepodnevnim satimana gradskom pristaništu.Sljedeće jutro krenuli smo prema južnom ulazu upark *Kornati* gdje smo stigli u kasnim poslijepodnevnim satimanakon lijepe plovidbe između otoka sjeverno od otoka* Žirje *. Ponovno smo dali u blizini marine * Piškera * navečer17. kolovoza.Sljedeći dan ponovno smo plovili Kornatima prolazeći od 2kanala * Vela Proversa * i * Mala Proversa *, a zatim dolazi nakon jednog lijepogplovidba niz vjetar u uvali * Lojena * na otoku* Levrnaka *. Prekrasna uvala, u zalazak sunca popeli smo se na vrh otoka, očaravajući prizor. 19. kolovoza krenuli smo u smjeru juga i nakon dobre navigacijei mnogo kupanja u večernjim satima usidrili smo se za večeru i spavanje* Stupica * (otok * Žirje *). U 23.30 polazak za *Biševo*(modra špilja) gdje smo se usidrili u 7 ujutro (samo tri brodau zaljevu). Vrijedi ući da biste uživali u spektaklušpilja. U kasnim jutarnjim satima krenuli smo za * Budikovac * gdjeusidrili smo se za ručak. Prekrasna uvala s čistim morem, ali mnogočamci. Za noć smo se preselili u rijetki *Hvar*. Postavioizbjegavajte zbog količine usidrenih brodova i gustog prometa kojiizaziva valove i smetnje. Ujutro 21. kolovoza krenuli smo uvrijeme Gradine (* Vela Luka *) gdje smo stigli navečer. Ovo zamirno i zaštićeno sidrište gdje smo dobro jelina žaru u restoranu okrenutom prema zaljevu. Iz * Gradine * smo tadaotišao po hranu i gorivo u * Velu luku *. U kasno jutrokrenuli smo za *Lastovo*. Nakon lijepe plovidbestigli smo na otok * Prežba * sa Z strane * Lastova *. Imamousidren u maloj uvali na S strani čime su konopi dovedeni do tla. Aprekrasno sidrište zaštićeno od bure. Sljedećeg dana uputili smo se u *Usku* uvalu južno od* Lastovo * vrlo lijepo i izolirano skristalno čista voda. U moru smo vidjeli super morsku zvijezdu. uposlijepodne smo nastavili prema E i navečer se usidrili u Pržinivelika plaža JI od * Korčule *. U noći je zapuhala burado 20 čvorova hladeći zrak. 24. kolovoza plovidba * Pelješkim kanalom *, lijepim i zabavnim za svevjetrovito i također puno surfanja. Navečer večera na bazi ribe a* KorÄ ula * zemlja. Sutradan i dalje ploveći prema istoku i premaotok * mljet *. Podnevno sidrište je u uvali *Lokva*lijepo i zaštićeno, ali je voda malo mutna i dno je punogubljenje. Navečer se selimo ispred mjesta *Pomena* gdjesidrimo konopima na tlu. Vrlo lijep kutak s čistom vodom imnoge ribe, uključujući vrlo lijepu i puno zelenu super morsku zvijezduod trnja.Sljedeći dan idemo vidjeti uvalu južno od mljeta gdje imaulaz u park prirode. Kristalno čista voda i samo čamacploviti. Odavde nastavljamo prema sjeveru vraćajući se u *Pomenu* i nastavljamozatim na Istok. U kasnim poslijepodnevnim satima pristajemo na rivu a* Okuklje * gdje ćemo noćiti. Izbjegavajte privez na prvim mjestimakamenog gata koji ulazi s desne strane u vlasništvu su arestoran u kojem je večera bila vrlo loša i vrlo skupa i vrlobrz; sve što turist ne traži.Ujutro nastavljamo do JI vrha *mljeta* gdje se sidrimokupalište u * Podškolju * lijepoj uvali sa stijenama, čistom vodom i sapozadina od morske trave. Zatim nastavljamo prema iso la di * Lopod * sidrišteu južnoj uvali, mnogo brodova, ali lijepo i tiho. Odavdenastavljamo prema jugu uz otok * KoloÄep * i tada ulazimou *Dubrovačkom* kanalu gdje moramo vratiti Chris-tinu u*Aci Marina*. Hvala ti i doviđenja Fabrizio Plazzotta, Italija ”
Tip broda za najam: Oceanis 393 , jedrilica
Datum: 17.09.2009
Mjesto: Hrvatska , Trogir , ACI Marina Trogir

Podijeli ovo plovilo sa svojim prijateljima

+ 0 recenzija  0 recenzija  |  Napišite recenziju

9.990€ 6.993€/ tjedan
per person 874€/ tjedan
Mjesto: PAROS
“Evo samo da se javim jucer smo preuzeli brod i sve je super ...”
person Zoran Jelenovic
Oceanis 34
2022-09-10
Mjesto: Pirovac
“Katamaran je bio super, udoban, ljepo očuvan, komfortan i imali smo svu opremu koju smo trebali.”