OPĆI UVJETI NAJMA (NA)

2016.

UVJETI ORGANIZIRANJA SMJEŠTAJA NA PLOVILU

 

  1. UVJETI PLAĆANJA

 

Korisnik usluge je dužan platiti avans u iznosu od 50% od iznosa smještaja 7 dana nakon potpisivanja ugovora, a ostatak od 50% 4 tjedna prije početka smještaja. U cijenu je uračunat iznos smještaja na plovilu i osiguranje. Uplata se vrši u kunama po srednjem tečaju NB Hrvatske  na broj računa naveden u ugovoru o smještaju.

 

 

2. OBVEZE PRUŽATELJA USLUGE

 

Pružatelj usluge predaje brod korisniku usluge očišćen, u dobrom radnom stanju, s punim tankovima vode i goriva, i oba su dužna napraviti zajedno check in prema inventar listi broda. U slučaju da pružatelj usluge nije u mogućnosti predati brod u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu, korisnik usluge ima pravo tražiti povrat novca za dane u kojima nije mogao koristiti brod. U slučaju da pružatelj usluge nije u mogućnosti predati brod niti 24h nakon dogovorenog, obvezan je osigurati korisniku usluge drugo plovilo istih ili sličnih karakteristika.

Prikriveni nedostaci plovila ili njegove opreme, koji pružatelju usluge kod check in-a plovila nisu mogli biti poznati kao i nedostaci koji eventualno nastanu nakon primopredaje, korisniku ne daje pravo da umanji cijenu smještaja.

Ako je dio opreme izgubljen ili oštećen za vrijeme prethodnog smještaja, a ne može biti nabavljen novi dio prije ukrcaja, korisnik usluge se nema pravo povući iz ugovora, niti tražiti smanjenje cijene smještaja ukoliko nedostatak određenog dijela opreme ne utječe na sigurnost plovidbe.     

 

 

 

3. OBVEZE KORISNIKA USLUGE

 

Pri primopredaji broda korisnik usluge je dužan pregledati brod s ovlaštenom osobom od strane pružatelja usluge i potpisati inventar listu. Korisnik usluge može koristiti brod samo unutar hrvatskih teritorijalnih voda i ne smije ga izdavati ili koristiti u komercijalne svrhe ( npr. ribolov, ronjenje…).

Korisnik usluge je obavezan sa sobom imati slijedeće dokumente: putovnica ili osobna iskaznica, kopija ugovora o smještaju ili voucher, popis svih putnika koji borave na plovilu. Osoba koja će upravljati plovilom mora imati važeću dozvolu za voditelja brodice koja uključuje i dozvolu za korištenje radio stanice na  plovilu, ili drugu dozvolu za upravljanje plovilom u skladu sa zakonskim propisima.

 

Korisnik usluge je dužan vratiti brod na dogovoreno mjesto u dogovoreno vrijeme, s punim tankovima vode i goriva.U slučaju da kasni s vraćanjem broda, pružatelj usluge će mu naplatiti dnevnu cijenu smještaja za zakašnjenje manje od 3h, te trodnevnu cijenu smještaja za zakašnjenje preko 3h. Korisnik usluge je dužan javiti pružatelju usluge za zakašnjenje prouzročeno “višom silom”, te mu isto u tom slučaju neće biti naplaćeno.

U slučaju kvara plovila ili brodske opreme, korisnik usluge je dužan odmah izvijestiti pružatelja usluge na jedan od telefona priloženih u dokumentima plovila. Pružatelj usluge se obvezuje ukloniti nastali kvar po primitku obavijesti. Ukoliko pružatelj usluge ukloni kvar u roku od 24 sata, korisnik usluge nema pravo na naknadu štete.  

Korisnicima plovila se napominje da s njim postupaju pažljivo i da se drže svih propisa. Ako pružatelj usluge dođe do zaključka da voditelj plovila ne raspolaže potrebnim znanjem i vještinom imati će mogućnost da uz najam skipera pribavi potrebno znanje ili će mu voditelj baze dodijeliti skipera za cijeli ugovoreni najam uz nadoplatu korisnika. Ako korisnik usluge ne želi sam obavljati funkciju voditelja plovila, prije početka najma imenovat će voditelja. Taj je onda suodgovoran u odnosu prema pružatelju usluge. Za sve posljedice u svezi prepuštanja vođenja plovila neovlaštenim osobama odgovara korisnik.

Korisnik usluge se obvezuje brižljivo rukovati plovilom, inventarom i opremom. Korisnik usluge je obvezan svakodnevno provjeravati razinu ulja i vode u motoru. Štete nastale uslijed nedostatka ulja i vode u motoru nisu osigurane i korisnik usluge ih snosi na vlastiti trošak. Kod većih havarija, kao i kod sudjelovanja drugih brodova u njima, slučaj treba prijaviti nadležnoj Lučkoj kapetaniji i napraviti protokol (potpisan od obje strane) za osiguravajuće drustvo. Isto tako o svemu treba obavijestiti pružatelja usluge.

Ukoliko korisnik usluge ne izvrši obveze po navedenim uputama, teretit će ga se za nastalu štetu.
Korisnik usluge potpisom check-in liste potvrđuje primitak plovila u stanju evidentiranom check-in listom, kako nadvodnog tako i podvodnog dijela plovila.     

 

 

4. OSIGURANJE

 

Osiguranje broda pokriva sve pomorske rizike i uključuje i obvezno osiguranje prema trećima. Svaka šteta koja se dogodi tijekom boravka korisnika usluge na plovilu, a odmah nije prijavljena pružatelju usluge ili osiguravajućem društvu neće biti prihvaćena prema uvjetima osiguranja. U tom slučaju, korisnik usluge se smatra odgovornim za sve štete.

Osobno vlasnistvo skipera i članova posade nije osigurano pa se preporučuje osiguranje u osobnom aranžmanu.      

 

 

5. PRIMOPREDAJA PLOVILA

 

Predaja plovila: SUBOTA od 17:00 h

Povrat plovila: SUBOTA do 09:00 h          

 

 

6. DEPOZIT

 

Prije preuzimanja broda, korisnik usluge je dužan ostaviti sigurnosni depozit u iznosu iz ugovora (koji odgovara iznosu odbitne franšize iz police osiguranja). Depozit može biti plaćen kreditnom karticom ili u gotovini. U slučaju štete na brodu do visine iznosa odbitne franšize, iznos sigurnosnog depozita će biti zadržan za pokrivanje štete.

 

 

7. HAVARIJA I VEĆE ŠTETE

 

Ukoliko za vrijeme trajanja smještaja na plovilu nastanu oštećenja uslijed normalne istrošenosti materijala, korisnik usluge ima pravo i obvezu organizirati popravak u visini do 150 EUR i taj će mu iznos biti refundiran nakon povratka u bazu.

Ukoliko pružatelj usluge ukloni nastali kvar na plovilu u roku od 24 sata, korisnik nema pravo na nikakvu naknadu.

Trošak za izgubljene dane će biti refundiran jedino ukoliko je šteta nastala krivnjom PRUŽATELJA USLUGE. Ukoliko nije, korisnik usluge ne može očekivati povrat novca te je dužan pokriti dodatni trošak pronalaženja zamjenskog plovila.

 

Ako se šteta ne može popraviti usput i zahtijeva povratak u bazu, to se mora organizirati prijevremeno kako bi se plovilo moglo popraviti na vrijeme za idućeg korisnika. Ukoliko šteta nije nastala krivnjom korisnika, pružatelj usluge je dužan osigurati zamjensko plovilo sličnih katakteristika. Ukoliko zbog nemogućnosti pronalaženja plovila sličnih karakteristika pružatelj usluge ponudi korisniku plovilo lošijih karakteristika, korisnik ima pravo i na dio naknade.

U slučaju da korisnik usluge odbije odgovarajuće rješenje koje pružatelj usluge odmah ponudi, nema pravo na naknadni prigovor.

 

Kod većih šteta i havarija, gubitka plovila i/ili ozljeda osoba, korisnik usluge je dužan obavijestiti pružatelja usluge te priskrbiti zapisnik i potvrdu o nastalom događaju od strane drugih (lučkog kapetana, liječnika, ovlaštenog vještaka).

Štete koje nisu prijavljene i nemaju zapisnik smatraju se u potpunosti nastale krivnjom korisnika usluge te ih je stoga on dužan i podmiriti.

 

8. STORNO NAJMA

 

U slučaju da korisnik usluge iz nekog razloga nije u mogućnosti preuzeti brod može naći drugog korisnika usluge koji je voljan preuzeti brod u dogovorenom periodu. U slučaju da korisnik usluge ne može naći zamjenskog korisnika usluge, pružatelj usluge će naplatiti:

-     10% ukupnog iznosa smještja zbog otkaza nakon potvrde rezervacije smještaja

-        30% ukupnog iznosa smještaja za storno 90-60 dana prije početka pružanja usluge

-        50% ukupnog iznosa smještaja za storno više od 30 dana do 59 dana prije početka pružanja usluge

-        100% ukupnog iznosa smještaja za storno manje od 30 dana prije početka pružanja usluge

 

 

9. ŽALBA

 

Žalba se prihvaća samo u pisanoj formi i to odmah pri primopredaji broda i potpisana od ovlaštene osobe od strane pružatelja usluge. Kompenzacija štete na koju korisnik ima pravo ni u kom slučaju ne može biti veća od dogovorene cijene smještaja.    

 

 

10. ARBITRAŽA

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      U slučaju spora koji se ne može riješiti prijateljskim putem nadležan je sud u Splitu.

 

 

 

Mjesto: ,


Podijeli ovo plovilo sa svojim prijateljima



+ 0 recenzija  0 recenzija  |  Napišite recenziju




Extra popust   Extra popust

jedrilica Oceanis 48 Kaštela Hrvatska
25%
Oceanis 48 2017
18.05.2024 - 25.05.2024
Ležaji: 8+2
4.491€ 3.368€/ tjedan
per person 337€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: Kaštela
jedrilica Oceanis 48 Kaštela Hrvatska
25%
Oceanis 48 2017
11.05.2024 - 18.05.2024
Ležaji: 8+2
3.591€ 2.693€/ tjedan
per person 269€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: Kaštela
katamaran Dufour 48 Catamaran PAROS Grčka
35%
Dufour 48 Catamaran 2020
04.05.2024 - 18.05.2024
Ležaji: 8
7.691€ 4.999€/ tjedan
per person 625€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: PAROS

Blog   Zadnje vijesti

14.12.2023
Yacht Rent nositelj je Yacht Pool certifikata što predstavlja jamstvo dobrih poslovnih rezultata. Nositelji ovog certifikata, kao preduv ...
21.03.2023
Prvo što trebate odlučiti jest trebate li doista angažirati tvrtku za prijevoz. Možda samo želite premjestiti svoju jahtu na kratku udaljenost, možda u susjednu zemlju.
29.12.2022
Možda razmišljate o kupnji ili najmu čamca kako biste otkrili skrivene destinacije duž obale. Možda želite krstariti s prijateljima ...
“Evo samo da se javim jucer smo preuzeli brod i sve je super ...”
person Zoran Jelenovic
Lagoon 400 S2
2023-08-19
Mjesto: Pula
“Vaša usluga za rezervacijo jadrnice je bila odlična. Še bi rezervirali pri vas ..”
person Irena Dreu
Bavaria 30 Cruiser
2022-07-16
Mjesto: Sukošan
“Katamaran je bio super, udoban, ljepo očuvan, komfortan i imali smo svu opremu koju smo trebali.”
person Prva Hiša d.o.o. Team building
Lagoon 50
2021-05-25
Mjesto: Split