OPĆI UVJETI NAJMA (NK)

Opći uvjeti pružanja usluge smještaja na plovilu

1. OPĆE ODREDBE

Ovi Opći uvjeti sastavni su dio programa pružanja usluge smještaja na plovilu koji sa

Nautikom Kufner d.o.o, Stjepana Gradića 13, 10000 Zagreb, (u daljnjem tekstu:

Agencija) sklapa ugovaratelj programa (u daljnjem tekstu: Krajnji korisnik). Svi

podaci i uvjeti u programu i ovim Općim uvjetima obvezuju agenciju i krajnjeg

korisnika ukoliko u Ugovoru ne uglave drugačije.

2. CIJENA USLUGE SMJEŠTAJA NA PLOVILU

Cijena usluge smještaja pokriva upotrebu potpuno opremljenog plovila i osiguranje

odreñeno uvjetima ustanovljenim od strane osiguravatelja kod kojeg je Agencija

osigurala plovilo. Cijena usluge smještaja ne pokriva troškove goriva i ostalih

potrepština, naknadu za posadu Agencije i ostale posebne usluge, troškove marine i

veza tijekom korištenja usluge smještaja na plovilu.

3. REZERVACIJE I UPLATE

Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektroničkim putem, pismeno ili osobno u

poslovnici agencije, kao i u poslovnicama agencija ugovornih partnera agencije.

Prilikom izvršene rezervacije putnik potvrñuje da je upoznat s ovim Općim

uvjetima pružanja usluge putovanja koje je prethodno pažljivo proučio, te da ih u

cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje

pravna obveza kako za putnika, tako i za agenciju. Agencija stavlja na raspolaganje

ugovaratelju odgovarajući promidžbeni materijal ili program u tiskanom ili

elektronskom obliku, predočuje mu sve relevantne informacije u svezi s

putovanjem, te mu predaje ili upućuje na opće uvjete putovanja koji su sastavni dio

ovog ugovora. Prilikom rezervacije putnik je dužan dati sve podatke koje zahtijeva

postupak rezervacije. Za rezervaciju usluge potrebno je uplatiti akontaciju ovisno o

odabranom modelu plaćanja, a ostatak iznosa uplaćuje se najkasnije 30 dan prije

početka korištenja usluge osim ako u uvjetima nije drugačije navedeno, a s kojima

je putnik upoznat prilikom potvrde rezervacije. Napomena za plaćanje karticom –

osnovna cijena je prilikom plaćanja kreditnom karticom uvećana za 5%, a kreditnu

karticu teretimo za iznos izražen u kunama po srednjem deviznom tečaju Hrvatske

Narodne Banke na dan terećenja kartice. Takoñer, diktiranjem broja svoje kreditne

kartice kod kupnje usluga putem sredstava daljinske komunikacije smatra se da

putnik u cijelosti prihvaća ove Opće uvjete

4. PLAĆANJE

Način plaćanja je sljedeći:

• 50% cijene usluge smještaja na plovilu po odobrenom upitu

• 50% cijene usluge smještaja na plovilu minimalno 30 dana prije početka

konzumacije usluge

5. OBVEZE I ODGOVORNOST KRAJNJEG KORISNIKA USLUGE

SMJEŠTAJA NA PLOVILU

a) Krajnji korisnik se obvezuje ploviti u hrvatskim teritorijalnim vodama. Podaci o

Charter-bazi Krajnjem korisniku će biti dostavljeni prije početka korištenja usluge

smještaja na plovilu, zajedno sa svim ostalim neophodnim informacijama vezanim

za preuzimanje plovila. Krajnji korisnik se obvezuje da neće pružati uslugu

smještaja ili posuditi plovilo bilo kojoj drugoj osobi, da plovilom neće sudjelovati

na natjecanjima, te da neće koristiti plovilo u bilo koje gospodarske svrhe, za

profesionalno ribarenje, školu jedrenja i sl., kao i da će ploviti samo uz sigurne

vremenske uvjete.

b) Krajnji korisnik je obvezan poštovati carinska i ostala pravila i propise, uredno

voditi brodski dnevnik, te se prilikom upravljanja plovilom i korištenja inventara i

opreme odnositi s pažnjom. Ukoliko su Krajnjem korisniku potrebne usluge

skipera, Krajnji korisnik je o tome dužan obavijestiti djelatnike Agencije prilikom

potvrde rezervacije. U slučaju da uz uslugu smještaja na plovilu ne želi koristiti

dodatnu uslugu skipera Agencije, Krajnji korisnik izjavljuje da posjeduje sve

dozvole potrebne za upravljanje tipom plovila na kojemu se pruža usluga

smještaja, važeće sukladno propisima RH, a u suprotnom da će upravljanje

plovilom prepustiti članu posade koji ima sve odgovarajuće dozvole za plovidbu

važeće sukladno propisima RH.

c) Za djela i/ili nepažnju Krajnjeg korisnika zbog kojih je Agencija odgovorna trećoj

osobi, a koja nisu pokrivena osiguranjem, Krajnji korisnik se obvezuje uplatiti

Agenciji sve materijalne i pravne troškove koji mogu nastati zbog posljedica takvih

djela i/ili nepažnje. Krajnji korisnik je posebno odgovoran u slučaju da plovilo

bude zaplijenjeno zbog nezakonitih aktivnosti. U slučaju havarije i/ili nezgode

Krajnji korisnik je obvezan pribilježiti tijek dogañaja ili zatražiti pismenu potvrdu

od Lučke kapetanije, liječnika ili drugih ovlaštenih osoba. Krajnji korisnik je

obvezan odmah obavijestiti Agenciju o takvim dogañajima. U slučaju nestanka

plovila, nemogućnosti plovidbe, zaplijene plovila ili zabrane plovidbe od strane

ovlaštenih ili drugih osoba, Krajnji korisnik je obvezan o tome izvijestiti ovlaštene

osobe i Agenciju.

d) Manjak i/ili štetu na plovilu koje krajnji korisnik slučajno uzrokuje ili isti

nastanu zbog nepažnje Krajnjeg korisnika, Agencija će pokušati otkloniti, to jest

nadoknaditi manjak u okviru kaucije/ pologa. Ukoliko iznos štete i/ili manjka

prelazi visinu pologa, razliku do ukupnog iznosa štete i/ili manjka Agencija će

nadoknaditi kod osiguravajućeg društva kod kojeg su brodovi Agencije osigurani.

Ukoliko do štete i/ili manjka doñe uslijed grube nepažnje Krajnjeg korisnika ili ih

isti namjerno prouzrokuje, Krajnji korisnik je Agenciji obvezan podmiriti sve

moguće troškove i štetu koji za Agenciju iz navedenih proiziñu.

e) Krajnji korisnik je obvezan provjeriti količinu ulja u motoru svaki dan. Štete i

gubici nastali uslijed nedostatka ulja u motoru odgovornost su Krajnjeg korisnika.

Oštećenja podvodnog dijela plovila prouzročena nepažnjom i lošim upravljanjem

Krajnjeg korisnika bit će pregledana i popravljena na trošak Krajnjeg korisnika.

f) S obzirom na vremenske uvjete Krajnji korisnik je dužan kod plovila koja koriste

jedra pravovremeno spustiti jedra i ne dozvoliti da plovilo plovi pod opterećenjem

za jedra većim od onog koje omogućava ugodno jedrenje bez pretjeranog

opterećenja i napora za konope i jedra. Krajnji korisnik se obvezuje da neće ploviti

na području koje je nedovoljno poznato s obzirom na pomorske karte kojima

Krajnji korisnik raspolaže ili da prethodno dobro ne prouči pomorske karte

odreñenog područja ili druge relevantne materijale koji su mu na raspolaganju, te

da neće ploviti noću.

g) Krajnji korisnik se obavezuje da neće napustiti luku ili sidrište ukoliko je ili se

jačina vjetra očekuje preko 30 čvorova ili ako su lučke vlasti zabranile plovidbu ili

dok se ne otkloni šteta s bilo kojeg vitalnog dijela plovila kao što su motor, jedra,

konopi, kaljužna pumpa, sidreno vitlo, navigacijska svjetla, kompas, sigurnosna

oprema i sl. ili ako bilo koji od navedenih ureñaja nije u ispravnom stanju. Krajnji

korisnik neće napustiti luku ili sidrište bez dovoljne zalihe goriva i općenito kada

su vremenski uvjeti ili stanje plovila ili njegova posada nesigurni ili dvojbeni.

h) Držanje kućnih ljubimaca (pasa, mačaka, ptica i sl.) na plovilu nije dozvoljeno.

i) U slučaju nepridržavanja gore navedenih obveza Krajnji korisnik osobno

odgovara Agenciji i preuzima svu odgovornost za sve posljedice. Krajnji korisnik je

odgovoran za sve prekršaje pravila plovidbe i ostalih pravila, čak i nakon isteka

perioda korištenja usluge smještaja na plovilu.

6. BRODSKI DOKUMENTI

Plovilo je isporučeno sa svim valjanim dokumentima potrebnim za korištenje

usluge smještaja na plovilu i Krajnji korisnik ih je obvezan čuvati do kraja

konzumacije ugovorene usluge.

7. PREUZIMANJE PLOVILA

a) Agencija ima obvezu isporučiti plovilo Krajnjem korisniku čisto i uredno,

spremno za plovidbu te potpuno opremljeno, s punim spremnicima vode i goriva.

b) Prije početka konzumacije usluge smještaja Krajnji korisnik je obvezan pregledati

opće stanje plovila i utvrditi slaže li se popis opreme i inventara sa stvarnim

stanjem. Sve manjkavosti i nedostaci na plovilu i opremi neutvrñeni pri

preuzimanju plovila, ne daju za pravo Krajnjem korisniku tražiti nižu cijenu

korištenja usluge smještaja na plovilu.

8. POLOG

Prije preuzimanja plovila Krajnji korisnik ostavlja Agenciji obvezan polog u

gotovini ili otisku kreditne kartice za iznos utvrñen prema cjeniku Agencije. Polog

će se u potpunosti vratiti Krajnjem korisniku ukoliko plovilo na ugovoreno vrijeme

vrati uredno i neoštećeno s punim spremnicima goriva. Ukoliko je uz uslugu

smještaja na plovilu ugovoreno i korištenje usluge skipera Agencije, Krajnji

korisnik je također obvezan ostaviti polog koji ne pokriva troškove nastale uslijed

skiperove nepažnje i lošeg upravljanja plovilom i opremom.

9. PRODULJENJE RAZDOBLJA KORIŠTENJA USLUGE SMJEŠTAJA

Ukoliko Krajnji korisnik želi produljiti razdoblje korištenja usluge smještaja na

plovilu, mora se vratiti u dogovorenu krajnju luku, kontaktirati Agenciju na

vrijeme i zatražiti pismenu suglasnost za novo vrijeme i mjesto povrata plovila.

Plaćanje iznosa potrebnog za produljenje razdoblja korištenja usluge smještaja na

plovilu moguće je obaviti isključivo putem kreditne kartice ili gotovine.

10. PRAVO KRAJNJEG KORISNIKA NA PROMJENE I ODUSTAJANJE

OD USLUGE SMJEŠTAJA NA PLOVILU

a) Obavijest o odustajanju ili promjeni, ukoliko je ista moguća, mora od strane

Krajnjeg korisnika biti dostavljena agenciji pismenim putem (e-mail, fax poruka).

Pod promjenom se smatra promjena broja osoba ili imena putnika ili datuma

početka i/ili završetka korištenja usluge smještaja na plovilu najkasnije 32 dana

prije početka korištenja usluge. Prva promjena rezervacije, ukoliko je moguća bez

dodatnih troškova, biti će napravljena besplatno. Za svaku sljedeću promjenu

rezervacije naplatit će se troškovi promjene u iznosu od 15 EUR po promjeni. U

slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako Krajnji korisnik zbog toga

odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza

rezervacije. Promjena usluge smještaja na plovilu i svaka druga promjena unutar 32

dana prije početka rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom

rezervacije.

b) Za fiksno potvrñene rezervacije usluge smještaja na plovilu, datum primitka

pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova koji slijedi:

• ukoliko Krajnji korisnik odustane od korištenja usluge smještaja na plovilu

32 dan i više prije početka konzumacije usluge, Agencija zadržava 30%

cijene usluge smještaja. Ukoliko odustajanje nastupi unutar 31 dana prije

početka konzumacije usluge, Agencija ima pravo zadržati cjelokupan iznos.

• ako zbog bilo kojeg razloga Krajnji korisnik i njegova posada odustanu od

korištenja usluge smještaja na plovilu nakon preuzimanja istog, Agencija će

zadržati potpuni iznos cijene usluge smještaja i teretiti Krajnjeg korisnika za

sve troškove koji mogu nastati uslijed odustajanja.

Budući je u slučaju otkaza rezervacije unutar 31 dan prije početka korištenja usluge

smještaja na plovilu. Krajnji korisnik dužan agenciji platiti cjelokupni iznos (100%)

rezervacije, naznačen na ponudi poslanoj putniku od strane agencije, smatra se da

Krajnji korisnik nije odustao od konzumacije usluge smještaja na plovilu, te da

sukladno tome zadržava pravo upućivanja na uslugu smještaja na plovilu drugog

korisnika. U tom slučaju krajnji korisnik je dužan obavijestiti novog krajnjeg

korisnika da isti preuzimanjem rezervacije prihvaća i sva prava i obveze navedene

u ovim Općim uvjetima. Ako Krajnji korisnik koji otkazuje putovanje nañe novog

korisnika za istu rezervaciju, agencija će zaračunati samo stvarne troškove

uzrokovane zamjenom. Ukoliko Krajnji korisnik za rezerviranu uslugu smještaja na

plovilu ne doñe do ponoći na dan početka usluge, a nije se javio agenciji ili

Charteru, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju

prema gore navedenom. Ukoliko stvarno nastali troškovi otkaza premašuju gore

navedene troškove, agencija zadržava pravo naplate stvarno nastalih troškova. Uz

svaki storno rezervacije agencija naplaćuje 25 eur manipulativnih storno troškova.

11. PROMJENA REZERVACIJE

Ukoliko Krajnji korisnik zatraži promjenu rezervacije nakon fiksne potvrde iste,

promjena je moguća samo u slučaju kada Agencija može ponuditi adekvatnu

zamjenu. U slučaju kada Agencija nije u mogućnosti ponuditi adekvatnu zamjenu,

promjena rezervacije kod drugog Chartera podrazumijeva otkazivanje prvobitne

rezervacije i podliježe troškovima prema točki 8. Općih uvjeta pružanja usluge

smještaja na plovilu (Pravo krajnjeg korisnika na promjene i odustajanje od usluge

smještaja na plovilu).

12. LOMOVI I OŠTEĆENJA

O svim lomovima i oštećenjima, bez obzira na uzrok, Krajnji korisnik mora odmah

izvijestiti Agenciju koji će obavijestiti Krajnjeg korisnika o načinu izvršenja

potrebnih radova i/ili zamjene opreme. Neovlašteni popravci i zamjena dijelova

opreme bit će obavljena na trošak Krajnjeg korisnika.

13. ODGOVORNOST AGENCIJE

Ako zbog bilo kojeg razloga, a izvan odgovornosti Krajnjeg korisnika plovilo ne

može biti korišteno, Agencija će nastojati osigurati zamjensko plovilo sličnih ili

boljih karakteristika, a po istoj cijeni usluge smještaja kao za prvotno dogovoreno

plovilo. Ukoliko Agencija nije u mogućnosti ponuditi odgovarajuću alternativu

Krajnji korisnik može tražiti povrat dijela uplaćenih sredstava za one dane kada

nije koristio plovilo. Krajnji korisnik nema pravo na bilo koju drugu odštetu osim

gore navedene.

14. POVRAT BRODICE

Krajnji korisnik je obvezan plovilo vratiti Agenciji na ugovoreno mjesto u

ugovoreno vrijeme, čisto i neoštećeno s punim spremnicima goriva. Povratak na

ugovoreno mjesto (marinu predviñenu za povrat plovila) u večernjim satima dan

prije predaje plovila je obvezan. Predaja plovila obavlja se u jutarnjim satima na

dan predviñene predaja plovila. Ukoliko Krajnji korisnik ne vrati plovilo na

ugovoreno mjesto na vrijeme, pristaje platiti Agenciji trostruku dnevnu cijenu za

svaki započeti dan zakašnjenja, uz moguće gubitke i troškove prouzročene Agenciji

kašnjenjem plovila. Zakašnjenje može biti opravdano u slučaju više sile samo ako je

Krajnji korisnik odmah o tome izvijestio Agenciju. Troškovi za izgubljene ili

oštećene dijelove plovila ili opreme uzrokovane nepažnjom ili lošom upotrebom od

strane Krajnjeg korisnika i njegove posade, odgovornost su Krajnjeg korisnika, a

Agencija će taj iznos odbiti od pologa Krajnjeg korisnika. Ukoliko iznos troškova za

izgubljene ili oštećene dijelove plovila ili opreme prelazi visinu pologa, razliku do

ukupnog iznosa troškova Agencija će nadoknaditi prema točki 5.d ovih Općih

uvjeta.

a.) U slučaju da je plovilo vraćeno neuredno i nečisto, agencija će od depozita

naplatiti cijenu posebnog čišćenja. Agencija će takoñer izvršiti naplatu dopune

goriva u slučaju da Krajnji korisnik ne vrati plovilo s punim spremnicima.

15. OSIGURANJE

Osiguranje plovila, opreme i posade odreñeno je uvjetima ustanovljenim od strane

osiguravatelja kod kojeg je Agencija osigurala plovilo na kojemu se pruža usluga

smještaja. Sve štete i/ili gubici pokriveni osiguranjem moraju biti prijavljeni

predstavniku Agencije odmah po nastanku. Šteta koja je pokrivena osiguranjem, a

koja nije odmah prijavljena predstavniku Agencije, a u skladu je s policom

osiguranja, neće biti priznata. U tom slučaju Krajnji korisnik je osobno odgovoran

za svu štetu kao rezultat neprijavljivanja ili zakašnjelog prijavljivanja štete. Jedra

nisu osigurana i u svakom slučaju oštećenja jedara troškove snosi Krajnji korisnik.

osim ako je do oštećenja došlo zbog normalnog prirodnog trošenja ili ukoliko su se

oštetila uslijed loma jarbola.

16. GUBITAK IMOVINE

Krajnji korisnik je dužan voditi brigu o svojoj imovini. Agencija nije odgovorna za

gubitak i/ili oštećenje kao ni za krañu imovine Krajnjeg korisnika ili tuñe imovine

odložene i čuvane na plovilu, operativnom vozilu ili u uredu Agencije. Uplatom

odgovarajućeg dijela cjelokupnog iznosa rezervacije Krajnji korisnik potvrñuje

rezervaciju i prihvaća Opće uvjete pružanja usluge smještaja na plovilu, te time

odbacuje sve zahtjeve za nadoknadu takvih gubitaka i/ili oštećenja od strane

Agencije. Gubitak ili kraña imovine prijeavljuju se predstavniku Agencije i

nadležnoj policijskoj postaji.

17. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Krajnji korisnik osobne podatke daje dobrovoljno. Osobni podaci krajnjeg korisnika

potrebni su u procesu realizacije tražene usluge. Isti će se koristiti i za daljnju

meñusobnu komunikaciju. Agencija se obvezuje da neće osobne podatke krajnjeg

korisnika iznijeti iz zemlje ili dati trećoj osobi, osim u svrhu realizacije tražene

usluge. Krajnji korisnik prihvaćanjem ovih Općih uvjeta daje privolu da se njegovi

osobni podaci mogu koristiti u svrhu marketinških akcija Agencije.

18. PRIGOVOR I ŽALBE

Postupak u svezi s prigovorom je sljedeći:

Krajnji korisnik dužan je na dan dolaska odmah kod predstavnika Agencije

reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti ured agencije u Zagrebu emailom

na info@nautika-kufner.hr ili telefonski na broj +385 (0) 91 4789 219. Krajnji

korisnik dužan je surañivati sa predstavnikom agencijom u dobroj namjeri da se

otklone uzroci prigovora. Ako Krajnji korisnik na samome mjestu ne prihvati

ponuñeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, agencija nije dužna

uvažiti naknadni prigovor.

Ukoliko ni nakon intervencije na licu mjesta problem nije bio otklonjen, najkasnije 8

dana po povratku s odmora, Krajnji korisnik je dužan poslati pismeni prigovor

zajedno s popratnim dokumentima i fotografijama koje dokazuju osnovu prigovora

agenciji e-mailom na info@nautika-kufner.hr ili poštom na adresu Nautika Kufner

d.o.o., Stjepana Gradića 13, HR-10000 Zagreb. Razmatrat će se samo prigovori i

žalbe zaprimljeni u pisanom obliku, supotpisani od strane predstavnika chartera.

Dok postupak rješenja traje, a ukupno najviše 28 dana nakon ulaganja prigovora,

Krajnji korisnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže

UHPA-e ili druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u ovom

vremenu Krajnji korisnik se odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po

prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već

iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo

putnika na naknadu idealne štete.

Ako je Krajnji korisnik sklopio ugovor o organiziranju putovanja kao “last minute”

(putovanje u posljednji trenutak), tada Krajnji korisnik prihvaća sve rizike takvog

putovanja. Navedena putovanja sadrže u sebi neizvjesne činjenice na koje agencija

ne može utjecati, a Krajnji korisnik je prvenstveno zbog povoljnije cijene prihvatio

takvo putovanje pa zbog toga isti nema pravo prigovora prema Agenciji.

Agencija se ne može smatrati odgovornom za eventualne klimatske uvjete, čistoću i

temperature mora i gužve u destinacijama te sve ostale slične situacije i dogañaje

koje mogu uzrokovati nezadovoljstvo putnika, a ne tiču se direktno kvalitete

rezervirane usluge.

19. NAPOMENA

Krajnji korisnik potvrdom rezervacije i uplatom akontacije odnosno ukupnog

iznosa potvrñuje svoju suglasnost s gore navedenim uvjetima.

Ovi Opći uvjeti i uputstva za putovanje isključuju sve dosadašnje uvjete i uputstva

o putovanju.

20. POPUSTI

U slučaju paralelnih akcija popusti se ne zbrajaju. Popusti ne vrijede na last minute

ponudu.

21. NADLEŽNOST SUDA

Krajni korisnik i Agencija nastojat će eventualne sporove u primjeni ovog Ugovora

rješavati sporazumno, a u protivnom podvrgavaju se odluci nadležnog suda u

Zagrebu, a mjerodavno pravo će biti Hrvatsko pravo.

 

Mjesto: ,


Podijeli ovo plovilo sa svojim prijateljima



+ 0 recenzija  0 recenzija  |  Napišite recenziju




Extra popust   Extra popust

jedrilica Oceanis 48 Kaštela Hrvatska
25%
Oceanis 48 2017
18.05.2024 - 25.05.2024
Ležaji: 8+2
4.491€ 3.368€/ tjedan
per person 337€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: Kaštela
jedrilica Oceanis 48 Kaštela Hrvatska
25%
Oceanis 48 2017
11.05.2024 - 18.05.2024
Ležaji: 8+2
3.591€ 2.693€/ tjedan
per person 269€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: Kaštela
katamaran Dufour 48 Catamaran PAROS Grčka
35%
Dufour 48 Catamaran 2020
04.05.2024 - 18.05.2024
Ležaji: 8
7.691€ 4.999€/ tjedan
per person 625€/ tjedan
Kabine: 4 / WC: 4
Mjesto: PAROS

Blog   Zadnje vijesti

14.12.2023
Yacht Rent nositelj je Yacht Pool certifikata što predstavlja jamstvo dobrih poslovnih rezultata. Nositelji ovog certifikata, kao preduv ...
21.03.2023
Prvo što trebate odlučiti jest trebate li doista angažirati tvrtku za prijevoz. Možda samo želite premjestiti svoju jahtu na kratku udaljenost, možda u susjednu zemlju.
29.12.2022
Možda razmišljate o kupnji ili najmu čamca kako biste otkrili skrivene destinacije duž obale. Možda želite krstariti s prijateljima ...
“Evo samo da se javim jucer smo preuzeli brod i sve je super ...”
person Zoran Jelenovic
Lagoon 400 S2
2023-08-19
Mjesto: Pula
“Lijepo proveden tjedan!”
person Damir Brkić
Oceanis 34
2022-09-10
Mjesto: Pirovac
“Vaša usluga za rezervacijo jadrnice je bila odlična. Še bi rezervirali pri vas ..”
person Irena Dreu
Bavaria 30 Cruiser
2022-07-16
Mjesto: Sukošan